• خانه
  • بلاگ
انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه

روش های ایمن انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه Copy

روش های ایمن انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید، این سوال مطرح است که چه روش های پرداختی و انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه وجود دارد. دولت ترکیه توجهی به این ندارد که شما از کجا چنین پول زیادی برای خرید یک آپارتمان یا ویلا به دست آورده اید. 

بنابراین مهم است بدانید که آنها برای اثبات درآمد شما، مدارکی نمی خواهند. اما توجه داشته باشید که پرداخت مبلغ مسکن و ثبت مالکیت آن، باید در همان روز معامله، انجام شود. شما یک فاکتور پرداخت شده برای املاک و مستغلات را به دولت ارسال می کنید و پس از آن، مستنداتی به شما داده می شود. این سندی است که پس انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه، مالکیت شما را تأیید می کند.اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه کمک بخواهید املاک پوریا با دارا بودن کادر مجرب در کنار شما خواهد بود تا بهترین ملک را خریداری کنید.

انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه چگونه است؟

انواع روش های انتقال پول به ترکیه

روش انتقال بانکی

برای آن که بتوانید پول لازم را برای خرید ملک انتقال دهید، روش های زیادی وجود دارد که از آن جمله می توان به حواله بانکی، سیستم های انتقال پول همچون صرافی ها و پرداخت نقدی می باشد. یکی از این روش ها حواله بانکی بین المللی SWIFT است که از طریق صندوق نقدی بانک انجام می شود، برخی از بانک ها این خدمات انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه را در بانکداری اینترنتی ارائه می دهند.

مزایای انتقال بانکی شامل

  • کمیسیون نسبتا کم
  • امکان ارسال مقادیر زیاد در یک بار

معایب انتقال بانکی:

  • مدت طولانی برای دریافت وجوه
  • اصرار بانک بر ذکر دلایل در انجام انتقال 
  • ایراد گیری های بسیاری از بانک ها از قرارداد

گاهی انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه انجام نمی شود و به فرستنده بازگردانده می شود و بانک حق دارد دلایل لغو عملیات را ذکر ننماید. اگر در حین انتقال، خطایی در داده های گیرنده ایجاد نشود، یا اگر خود بانک به دلایلی انتقال را انجام ندهد، بازپرداخت نیز چندین روز کاری طول می کشد.

سیستم انتقال پول فوری

سیستم انتقال پول فوری

از دیگر روش هایی که انتقال پول استفاده از روش های فوری همچون Western Union، Uni Stream، Money Gram، Golden Crown و بسیاری دیگر است. برای ارسال چنین انتقالی، فقط باید سایت یا برنامه تلفن همراه مراجعه کنید و در سیستم های ذکر شده که قبلاً توسعه یافته اند، داده های گیرنده را جهت انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه مشخص نمایید.

 این داده ها، شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، شهر و کشور مبدأ و گاهی اطلاعات پاسپورت و مبلغ حواله می شود. نقل و انتقالات پولی از این نوع، تقریباً بلافاصله و حداکثر ظرف یک روز انجام می شود. اما پورسانت نسبت به حواله بانکی برای سیستم های مختلف از 2 تا 5 درصد مبلغ انتقال بیشتر است. ضمن آنکه مبلغ انتقال محدود خواهد بود. 

مزایای انتقال پول فوری:

  • راحتی ارسال
  • ارسال و دریافت فوری
  • عدم نیازی به تایید هدف از پرداخت 
  • دریافت وجوه دریافتی به صورت نقدی توسط فروشنده 

معایب انتقال پول فوری:

  • کمیسیون بالاتر
  • محدودیت در میزان ارسال و دریافت

روش پرداخت نقدی

روش پرداخت نقدی:

در خصوص انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه هر چه بیشتر بتوانید به صورت نقدی پرداخت کنید، کمتر برای ارسال وجه، مبلغ و هزینه اضافه پرداخت می کنید. هنگام پرداخت نقدی، قطعا رسید و تایید پرداخت دریافت خواهید کرد، بنابراین کاملا امن است. 

شما می توانید وجوهی را با خود همراه داشته باشید و آنها را ارائه کنید. این امکان را دارید که حداکثر مبلغ مجاز را که مشمول اظهارنامه نمی باشد، همراه داشته باشید. حتی می توانید وجوهی را با اقوام یا دوستان خود که به تعطیلات می روند به شهری که ملک خریداری کرده اید، ارسال کنید. این یک روش ایمن انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه است.برای خرید خانه در ترکیه از مشاورانی مطمئن کمک بگیرید، شما میتوانید برای کسب هر گونه اطلاعاتی با کارشناسان تماس فرمایید و مشاوره رایگان دریافت فرمایید.

مزایای پرداخت نقدی:

  • انتقال آسان
  • بدون کمیسیون برای ارسال

معایب پرداخت نقدی:

  • عدم امکان استفاده از حداکثر مبلغ مجاز برای حمل
  • عدم امکان حضور همیشگی و آوردن پول به صورت حضوری 

انتقال پول از صرافی

انتقال پول از صرافی:

از آنجایی که علیه سیستم مالی ایران، تحریم های بین المللی اعمال شده است، لذا خدمات صرافی ها، جایگزین بانک ها شده و به شکل سنتی، انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه و دیگر موارد پرداختی انجام می شود. انتخاب صرافی مطمئن می تواند ایمنی لازم را در انتقال پول به خارج از کشور تامین نماید. در واقع تفاوتی که در عملکرد و سیستم انتقال پول در بانک و صرافی وجود دارد این است که در بانک ها به محض انتقال وجه، پول به صورت خودکار وارد حساب خواهد شد.

 اما در هنگام انتقال و واریز وجه به حساب صرافی، لازم است که مدارک و فیش واریزی خود را به صراف ارائه نمایید تا آن را تایید کرده و سپس برای انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه اقدام نماید. این صرافی ها، در کشورهای دیگر حساب دارند و از طریق شرکت های انتقال پول در آن کشورها اقدام می کنند.

مزایای انتقال پول از صرافی:

  • از بین رفتن محدودیت های تحریم
  • روشی ایمن برای حواله در مبلغ بالا 

معایب انتقال وجه از صرافی:

  • توقف در حواله پس از تایید فیش واریزی
  • اهمیت یافتن صرافی ایمن 

انتقال پول به روش سوئیفت

حواله بانکی بین المللی یا  SWIFT در بانک صورت می گیرد که عمدتا این خدمات به شکل اینترنتی انجام می شود. برای انجام انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه، باید مشخصات بانکی گیرنده را مشخص کنید که شامل شماره حساب، نام کامل، کد IBAN مشخصات بانکی می باشد.

اگر مشتری بانکی هستید که از آن انتقال پول به روش سوئیفت را انجام می دهید، می توانید بلافاصله مقادیر زیادی را انتقال دهید. در صورتی که مشتری بانک فرستنده نیستید، حداکثر مبلغ ارسال محدود بوده و از بانکی به بانک دیگر متفاوت است. 

یکی از شرایط انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه به شکل سوئیفت، ذکر هدف از پرداخت است. برای انجام این کار، باید قرارداد خرید و فروش آپارتمان خود و مبلغی را که می خواهید انتقال دهید، نشان دهید. این را هم باید افزود که میزان کارمزد ارسال در بانک های مختلف متفاوت است و بستگی به تعداد بانک های واسطه ای دارد که حواله بانکی از آنها انجام می شود. 

مزایای انتقال بانکی سوئیفت

مزایای انتقال بانکی سوئیفت:

  • کمیسیون کم
  • امکان ارسال مبالغ بالا در یک مرحله

معایب انتقال بانکی سوئیفت:

  • دریافت وجه در زمان زیاد
  • ارائه مدارک برای دریافت وجه

انتقال پول مجازی

انتقال پول مجازی

با توجه به تمام مشکلاتی که بسیاری از افراد برای انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه با آن مواجه هستند، استفاده از فناوری های جدید و اثبات شده ای همچون انتقال پول مجازی در بازار املاک پذیرفته می شود.

پرداخت برای املاک و مستغلات با ارز دیجیتال و دقیقاً بیت کوین، یکی از راه هایی است که می توان برای انتقال پول مجازی در یک پیشنهاد ملک، به کار برد. در اینجا، ارزش فروش به بیت کوین تبدیل می شود و یک انتقال به کیف پول الکترونیکی صورت می گیرد. سپس این مبلغ، به ارز مورد درخواست تبدیل شده و به فروشنده واریز می گردد که البته با تایید این عمل و رسید پرداخت برای انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه خواهد بود.

کسانی که به فناوری‌ها و گرایش‌های مدرن آشنایی دارند و فعالانه از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، از این فرصت استفاده خواهند کرد. این روش، راحت، ایمن و سریع است. شما می‌توانید از هر نقطه‌ای در جهان بدون وابستگی به هیچ بانک یا سایر سیستم‌ های انتقال پول و بدون پرداخت هزینه های اضافی و یا حتی بدون ارائه اطلاعاتی برای پرداخت، برای انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه را انجام دهید.

بهترین روش ارسال پول

بهترین روش ارسال پول    

 ترک ها تمایل و قصد سرمایه گذاری در دارایی های واقعی را دارند. یکی از محبوب ترین زمینه های سرمایه گذاری، بخش املاک و مستغلات و به طور خاص خرید املاک مسکونی و تجاری است. در این معاملات، هر چه بیشتر بتوانید به صورت نقدی پرداخت کنید، کمتر برای ارسال هزینه اضافه پرداخت می کنید. هنگام پرداخت نقدی، قطعا رسید، تایید پرداخت دریافت خواهید کرد، بنابراین کاملا امن است. 

از سویی دیگر، هنگامی که مبلغ انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه بالا می باشد، می توانید از خدمات یک صرافی مطمئن در ایران کمک بگیرید. بهترین روش ارسال پول است که بدون هیچ محدودیتی می تواند شما را برای خرید ملک و پرداخت مبلغ آن، یاری دهد.

نکات مهم در انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه

نکات مهم در انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه

در نظر داشته باشید که پیش از انتقال پول به ترکیه، لازم است که اطلاعات جامعی را بدست آورید. ارائه یک مدرک شناسایی معتبر در این خصوص الزامی است. ضمن آنکه متناسب کشوری که برای انتقال وجه در نظر دارید، ارائه کارت بیمه، گذرنامه و یا گواهینامه رانندگی نیاز است. ضمنا نام گیرنده (فروشنده) به همراه آدرس فیزیکی و شماره تلفن ایشان را در اختیار داشته باشید

مقدار پولی که می خواهید ارسال کنید، گزینه پرداخت انتقال و روش های پرداخت را کاملا بررسی کرده و هنگام انتقال پول برای خرید ملک در ترکیه، فیش واریز را کاملا چک کنید. توجه داشته باشید که هنگام خرید ملک در ترکیه، مشاوره های لازم را دریافت کرده و با یک کارشناس آگاه و مطمئن، جهت عقد قرارداد در معامله حضور داشته باشید تا خریدی سودمند را در بهترین شرایط، تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه