استانبول (Beylikdüzü) آشنایی با منطقه بیلیک دوزو

منطقه بیلیک دوزو (Beylikdüzü) استانبول | خرید ملک + قیمت

مدرن‌ترین شهر در کشور ترکیه، استانبول می‌باشد. شهر استانبول همیشه مورد توجه توریست‌ها بوده است. معمولا افرادی که قصد گرفتن اقامت در ترکیه را دارند، در این شهر ساکن می‌شوند. برای خرید آپارتمان در استانبول  با کارشناسان ما در املاک پوریا تماس حاصل فرمایید. مراکز خرید موجود در این محله به رشد این محله کمک به سزایی کرده است. افرادی که در این منطقه زندگی می‌کنند، تمامی امکانات رفاهی این منطقه در اختیار آن‌ها می‌باشد. و به همین دلیل نیازی نیست که دائما برای تهیه امکانات رفاهی مختلف برای خود، به مرکز شهر بروند.

از لحاظ ساختاری این محله در سال‌های اخیر شاهد تحولات بسیار زیادی بوده است. آپارتمان‌های موجود در این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین در مقابل زمین لرزه نیز مقاومت بالایی دارند. در ادامه با معرفی کامل منطقه بیلیک دوزو استانبول با ما همراه باشید.

بررسی موقعیت مکانی بیلیک دوزوبررسی موقعیت مکانی 

موقعیت مکانی محله بیلیک دوزو در غرب شهر استانبول می‌باشد. این محله در کنار دریای مرمره قرار داشته، و یک منطقه ساحلی محسوب می‌شود. منطقه بیلیک دوزو استانبول یکی از مناطق بسیار خوب استانبول ترکیه می‌باشد. حمل و نقل در محله بیلیک دوزو استانبول بسیار راحت است. به صورتی که شما می‌توانید با ماشین شخصی یا وسایل عمومی به راحتی از استانبول به محله بیلیک دوزو بروید. این منطقه در کنار خط مترو باسی و بزرگراه E5 قرار دارد. افراد در این منطقه می‌توانند با وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و خط اتوبوس به محله‌های دیگر استانبول برسند. مسافت مرکز استانبول تا منطقه بیلیک دوزو استانبول حدود ۴۰ کیلومتر می‌باشد‌.

 اطلاعات بیشتر خرید آپارتمان دو خوابه در بیلیک دوزو استاتبول 

 

امکانات منطقه بیلیک دوزو استانبول شامل موارد زیر می‌باشد:

  • مراکز خرید
  • بیمارستان‌ها با بهترین امکانات
  • دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها با امکانات کامل
  • پروژه‌های جدید املاک مستغلات
  • ساخت مسیرهای حمل و نقل

بررسی مساحت و آب و هوا منطقه بیلیک دوزو استانبول

در گذشته پادشاهان برای تفریح به این منطقه در ترکیه سفر می‌کردند. زیرا از لحاظ آب و هوایی محله‌ای بی نظیر برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت است. خرید ملک نیز در آن جا می‌تواند سوددهی مناسبی داشته باشد، زیرا رشد قیمت ملک در منطقه بیلیک دوزو استانبول معمولا خوب است. شما در این محله خوش آب و هوا می‌توانید از مکان‌های جذاب و دیدنی آن‌ جا لذت ببرید. املاک پوریا با سالها تجربه در زمینه خرید ملک در استانبول در کنار شما خواهد بود تا خانه مد نظر خود را با بهترین امکانات تجربه کنید.

برخی از این مناطق گردشگردی شامل پارک پیری رئیس، دره حیات بیلیک دوزو، پارک ساحلی کاواکلی، موزه موجودات دریایی، کاخ سلطان عبدالعزیز و بندر آلتاش یاکوپلو می‌باشد. ساحل زیبای منطقه بیلیک دوزو استانبول در فصل گرما از آب و هوای بسیار متعادلی برخوردار می‌باشد‌. ناگفته نماند بسیاری از کسانی که در کار سرمایه گذاری ساخت و ساز هستند، اکثراً به این منطقه روی آورده‌اند. قیمت آپارتمان‌های موجود در بیلیک دوزو نیز با ساخت خط مترو در این منطقه، افزایش یافته است.

امکانات و مراکز خرید رفاهی در بیلیک دوزوامکانات و مراکز خرید رفاهی منطقه بیلیک دوزو استانبول

 زندگی‌کردن در منطقه بیلیک دوزو استانبول بسیار شگف‌انگیز و عالی می‌‌باشد، زیرا شما می‌توانید در مجتمع‌های آپارتمانی ساکن شده، و از انواع خدمات تفریحی و مراکز خرید متنوع این منطقه بهره ببرید. طی چندین سال گذشته در محله بیلیک دوزو استانبول مراکز خرید، بیمارستان‌ها، آپارتمان و موقعیت‌های شغلی بسیار گسترش یافته‌اند. از مهم‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید محله بیلیک دوزو استانبول، می‌توان به مرکز خرید پارک مرمره اشاره کرد.

اطلاع بیشتر برای خرید آپارتمان سه خوابه در بیلیک دوزو استانبول

این مرکز خرید بسیار مورد توجه قرار گرفته، و از شکوه و جلال خاصی برخوردار است. ناگفته نماند که هر یک از مراکز خرید این محله ویژگی‌های منحصر به فرد خاص خود را دارند. مرکز خرید پارک مرمره دارای چند کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ می‌باشد. از آن رو که این مرکز خرید روبروی دریای مرمره قرار دارد، شامل منظره بی‌نظیری نیز می‌باشد.

قیمت ملک در منطقه بیلیک دوزو

کسانی که در آپارتمان های Beylikduzu زندگی می کنند، امکانات توریستی، خدماتی، اجتماعی و تفریحی متنوعی پیدا می کنند که نیاز رفتن به مرکز شهر را از میان خواهد برد. در حالی که وقتی هوای تازه استانبول شما را به جاذبه هایی همچون سلطان احمد و میدان تکسیم می برد، شبکه های حمل و نقل مدرن از متروباس و تراموا، به سرعت شما را به منطقه بیلیک دوزو  استانبول خواهد آورد.

امروزه، این منطقه، با در نظر گرفتن مزیت های کلی سرمایه گذاری در خرید ملک در ترکیه، شاهد رونق سرمایه گذاری با کیفیت بالا در املاک و مستغلات است. در مقایسه با سایر حومه های استانبول، از نظر توسعه شهری، بیلیک دوزو استانبول، بالاترین کیفیت و ساختار یافته ترین منطقه است و انتظار می رود سرمایه گذاری در این منطقه، شاهد رشد بالایی باشد.

انتظار می رود با افزایش قیمت املاک و مستغلات و با پیشرفت ساخت و ساز و حفاری خط جدید مترو Incirli-Beylikduzu، تقاضا برای خرید ملک در منطقه بیلیک دوزو استانبول، افزایش یابد. اگر سهم زمین در منطقه در نظر گرفته شود، به راحتی می توان گفت که سرمایه گذاری املاک در این منطقه، سود بسیار بالایی در دوره های آینده به همراه خواهد داشت.

چهار خواب بیلیکدوزو اروپایی استانبول

آماده تحویل

8 ماه قبل

ترکیه یکی از بهترین و معروف ترین جاذبه های توریستی و سرمایه گذاری در جهان به شمار می رود. هر ساله افراد بسیاری برای گردشگری، اقامت، سرمایه گذاری، تحصیل و زندگی، به ترکیه نقل مکان می کنند. در قلب این کشور، یعنی استانبول، محله های زیبای بسیاری وجود دارند. یکی از این محله ها، بیلیک […]

خرید آپارتمان دو خوابه بیلیکدوزو استانبول

آماده تحویل

1 سال قبل

شرح پروژه پروژه kat mülkiyeti یا همان کاندومینیوم به اتمام رسیده و در حال حاضر 180 خانواده در حال زندگی هستند. پروژه دو خوابه بیلیکدوزو استانبول در منطقه با صفای بیلیکدوزو قرار گرفته که دسترسی های بسیار عالی به مرکز شهر و مکان های تجاری و تفریحی دارد و این موضوع بسیار قابل تامل است […]

بهترین شرایط برای خرید آپارتمان دو خوابه در بیلیک دوزو-بیکنت استانبول

آماده تحویل

2 سال قبل

بیلیک دوزو ناحیه ای است که در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. این منطقه، در جنوب توسط دریای مرمره، از شرق با آوجیلار، از غرب با بیوک چکمچه و از شمال با اسنیورت احاطه شده است. این یکی از بزرگترین مناطق استانبول به شمار می رود که می تواند گزینه ای عالی برای خرید […]

واحد 1+3 بیلیکدوزو A108

آماده تحویل

واحد 1+3 بیلیکدوزو A108

تماس برای قیمت

پیاده روی و فاصله کوتاه برای خرید دید دریای مرمره و دریاچه 12350متر مربع منطقه سبز پارکینگ سربسته زمین بازی برای کودکان استخر سرباز کافه تریا استخر سیستم نمایشگر اینترکام دارای سیستم دوربین مدار بسته د رمحیط ژنراتور کامل سیستم اخطار و اطفا حریق سیستم ایمنی پشتیبانی کامل از ژنراتور   نظری هستم براي كسب […]

167 متر
3
3
واحد 1+2 بیلیکدوزو  A108

آماده تحویل

واحد 1+2 بیلیکدوزو A108

تماس برای قیمت

پیاده روی و فاصله کوتاه برای خرید دید دریای مرمره و دریاچه 12350متر مربع منطقه سبز پارکینگ سربسته زمین بازی برای کودکان استخر سرباز کافه تریا استخر سیستم نمایشگر اینترکام دارای سیستم دوربین مدار بسته د رمحیط ژنراتور کامل سیستم اخطار و اطفا حریق سیستم ایمنی پشتیبانی کامل از ژنراتور   نظری هستم براي كسب […]

126 متر
2
2

خرید آپارتمان در منطقه بیلیک دوزو استانبول

انواع خدمات از جمله مدارس، دانشگاه ها و حمل و نقل، بر مزیت های خرید آپارتمان در منطقه بیلیک دوزو استانبول، افزوده است. گسترش بیمارستان ها، مراکز خرید، کارخانه ها، پروژه های جدید املاک و مستغلات، مسیرهای حمل و نقل، دبیرستان ها، دانشگاه ها و وجود مراکز خرید در Beylikduzu نیز به اهمیت روزافزون منطقه کمک کرده است.

گسترش مدارس و دانشگاه های بین المللی در منطقه بیلیک دوزو استانبول، باعث افزایش تقاضا برای خرید واحدهای مسکونی شده است که این امر، در هجوم اخیر سرمایه گذاران و ساکنان به منطقه، منعکس شده است.

ضمن آنکه ورود خط مترو بر قیمت آپارتمان ها در این منطقه تاثیر گذاشته است. منطقه بیلیک دوزو استانبول قبلاً از علاقه سرمایه گذاران دور بود، زیرساخت های این منطقه علاوه بر این که در مرکز شهر قرار دارد هنوز در مراحل اولیه بود. اما اکنون شاهد توسعه شهری سازمان یافته تر و با کیفیت تر در مقایسه با سایر مناطق است.

درباره خطوط مترو در استانبول بیشتر بدانید

ویلاهای فروشی در منطقه بیلیک دوزو استانبول، به ویژه پس از رفع مشکل حمل و نقل و اتصال آنها به مرکز شهر از طریق خط اتوبوسرانی متروبوس، مورد توجه سرمایه گذاران بخش املاک و مستغلات قرار گرفته است.

اجاره آپارتمان در بیلیک دوزو استانبولاجاره آپارتمان در منطقه بیلیک دوزو استانبول

در سال‌های اخیر، این منطقه با گسترش ساختمان ‌های باکیفیت و مقاوم در برابر زلزله، شاهد گسترش سازمان ‌یافته ‌ای بوده است که ارزش آن را افزایش داده و آن را به یکی از پرطرفدارترین مناطق در شهر استانبول تبدیل نموده است.

اطلاعات بیشتر درباره خرید آپارتمان یک خوابه در بیلیک دوزو استانبول

گسترش مجتمع ‌های مسکونی در منطقه بیلیک دوزو استانبول شامل مراکز رویدادهای اجتماعی، تفریحی و ورزشی، استخرهای سرپوشیده و روباز، مراکز تفریحی کودکان، باغ ‌ها و سایر امکانات خدماتی و اجتماعی آن ‌ها را بیش از سایر املاک و مستغلات برای سرمایه‌گذاران جذاب کرده است.

ضمن آنکه امکان اجاره آپارتمان در منطقه را نیز فراهم نموده است که مزیت هایی را برای ساکنان، به همراه خواهد داشت. هزینه اجاره سالانه در این منطقه برای آپارتمان ها، از 4300 لیر تا 8600 لیر می باشد که متناسب با امکانات، منظور می شود.

برای خرید ملک در استانبول میتوانید با کارشناسان ما در املاک پوریا تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس : 905387320322+

در این سال ها، منطقه بیلیک دوزو، به تدریج از یک منطقه تفریحی به یک محیط قابل زندگی در تمام فصول تبدیل شده است. با اتخاذ سبک بازار آزاد در اقتصاد ترکیه و ایجاد اداره عمومی مسکن، ایده ایجاد مجتمع های مسکونی مطرح شد.

 منطقه بیلیک دوزو استانبول، با زمین وسیع خود، یکی از مناسب ترین مناطق برای ایجاد این مجموعه ها بود. استقرار آنها، نقطه عطف بزرگی در منطقه به شمار می آید که افق های روشنی از توسعه را در منطقه گشوده است. از همین روست که می توان برای خرید و یا اجاره آپارتمان و ملک در شرایطی متفاوت اقدام نمود.

با آغاز اولین پروژه ها، ده ها هزار نفر از ساکنان استانبول به این منطقه نقل مکان کرده اند و برای زندگی جدید خود برنامه ریزی نمودند.

 معروف ترین محله های بیلیک دوزومحله های بیلیک دوزو

منطقه بیلیک دوزو استانبول، یک مرکز اقتصادی قوی با پتانسیل و فرصت های سرمایه گذاری در حال رشد است. که دارای بزرگترین بندر کانتینری تجاری در ترکیه با مساحتی در حدود 1.5 میلیون متر مربع است.

منطقه صنعتی بزرگ آن با مساحت 1600 جریب است که مناطق صنعتی و تجاری را برای فرصت های شغلی فراهم کرده است. در کنار آن، محله های این منطقه به بخش های مختلفی تقسیم شده است که هر یک دارای امکانات و مزیت های بی شماری است.

 معروف ترین محله های بیلیک دوزو

منطقه بیلیک دوزو استانبول به 10 محله اصلی تقسیم شده است که همه آنها دارای آپارتمان و ملک مناسب برای فروش هستند.  این محله ها، شامل موارد ذیل می باشند.

Barıs Mahallesi محله باریش

Cumhuriyet Mahallesi محله جمهوریت

Gürpınar Mahallesi محله گورپینار

Marmara Mahallesi محله مرمره

Yakuplu Mahallesi محله یعقوب لو

Adnan Kahveci Mahallesi محله عدنان قهوه چی

Büyük Şehir Mahallesi محله بیوک شهیر

Dereağzı Mahallesi محله دره آغزی

Kavaklı Mahallesi محله کاواکلی

هتل های منطقه بیلیک دوزوهتل های منطقه بیلیک دوزو

هتل وسپیا 4 ستاره:

هتل Vespia واقع در Beylikduzu و در فاصله 1.4مایلی از مرکز خرید Marmara Park است که امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار دارد. موقعیت مکانی عالی است و ایستگاه مترو و اتوبوس، روبروی هتل واقع شده است.

هتل ورلد پوینت 4 ستاره:

هتل ورلد پوینت استانبول که در 1.1 مایلی از نمایشگاه و مرکز کنگره تویاپ واقع شده است، اقامتگاه هایی در منطقه بیلیک دوزو استانبول ارائه می دهد. هتل در مکان بسیار خوبی قرار دارد و پارکینگ اختصاصی زیرزمینی دارند.

تویاپ پالاس 5 ستاره:

Tuyap Palas در مجاورت مرکز نمایشگاه Tuyap واقع شده و دسترسی مستقیم به محوطه نمایشگاه را فراهم می کند. هتل، خدمات رایگان و چیدمان چای یا قهوه رایگان را در همه اتاق ها ارائه می دهد. نمای رستوران در طبقه 29 فوق العاده است و غذاها بسیار خوشمزه هستند.

جمع‌بندی

 معمولا افرادی که در این منطقه ساکن هستند، افراد تحصیل کرده ای می باشند. به همین دلیل  این منطقه، مناسب افرادی میباشد که تمایل به خرید ملک در منطقه خانوادگی و آرام دارند. در صورتی که شما هم قصد سرمایه گذاری در شهر استانبول را دارید، حتما منطقه بیلیک دوزو استانبول را برای این کار در نظر داشته باشید،  قطعا پشیمان نمی‌شوید. شما میتوانید با کارشناسان ما در املاک پوریا تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای خرید ملک در استانبول میتوانید با کارشناسان ما در املاک پوریا تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس : 905387320322+

سوالات متداول

دریافت مشاوره آنلاین به چه صورت میباشد؟

برای مشاوره انلاین می توایند به واتساپ  905387320322+ ما پیام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه